sobota, 30 listopada 2013

TAG - 40 pytań kosmetycznych

Lubię brać udział w różnego rodzaju TAGach, a że ten bardzo mi się spodobał, to postanowiłam sama, bez niczyjego zaproszenia, na niego odpowiedzieć. Jeśli jesteście ciekawe odpowiedzi to zapraszam:-)




1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Raz dziennie, wieczorem. Rano twarz przecieram wacikiem nasączonym 
tonikiem lub płynem micelarnym.

2. Jaki masz typ cery?  
Suchą w kierunku mieszanej.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Nie mam ulubieńca. Obecnie twarz myję pianką z Decubal. Bardzo ją lubię. 
To już moje drugie opakowanie.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak. Zarówno tych mechanicznych, jak i enzymatycznych.

5. Jaka to marka?
Love me Green oraz Pharmaceris.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Aktualnie kremu przeciwzmarszczkowego Garnier Youth Radiance 25+. 
Recenzja pojawi się na dniach.

7. Czy masz piegi? 
Nie mam.

8. Używasz kremu pod oczy?  
Kremu nie, ale ujędrniającego serum pod oczy Cosmetic Skin Solutions.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem? 
Na szczęście nie.

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych? 
Nie.

11. Jakiego podkładu używasz?
Maybelline Dream Matte Mousse i Rimmel Stay Matte.

12. Co z korektorem? 
Używam, ale bardzo rzadko.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? 
Szczerze? Nie mam pojęcia:P

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Bardzo mi się podobają u kogoś, ale sama osobiście nigdy ich nie przyklejałam, 
bo wydaje mi się, że to wyjątkowo trudne.

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce? 
Tak, wiem o tym:-)

16. Jakiej maskary teraz używasz? 
Wibo Growing lashes.

17. Sephora czy MAC? 
Sephora

18. Masz kartę pro do MAC?
Nie i raczej jej nie będę miała, bo nie jest mi do niczego potrzebna:P

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 
Pędzli albo gąbeczki, czasami też paluchów:)

20. Używasz bazy pod cienie? 
Tak, ale nie zawsze.

21. Używasz bazy pod makijaż?
Tak, ale również nieregularnie.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek? 
Beże, brązy, szarości i biele.

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Kredka do oczu.

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką? 
Nigdy. Prędzej tuszem do rzęs:)

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 
Nie przepadam za nimi.

26. Używasz kosmetyków mineralnych? 
Tak. Podkładów z Annabelle Minerals.

27. Ulubiona szminka? 
Nie mam, a to dlatego, że wolę błyszczyki.

28. Ulubiony błyszczyk? 
Nie mam. Obecnie używam L'Oreal Glam Shine Fresh 
187 Aqua Mandarin.

29. Ulubiony róż? 
Raczej nie używam, ale ostatnio polubiłam Satin Touch z Ingrid Cosmetics.

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Tak, zdarza się.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
No ba!:-D

 32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Nie, nigdy mi się to nie zdarzyło. 

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? 
Kiedyś chodziłam, ale tak sobie mi na nich szło i zrezygnowałam.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Nie. Zazwyczaj nakładam go bardzo starannie:)
 
35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Za ciemny podkład, za dużo różu i bronzera.

36. Lubisz kolorowe makijaże? 
Uwielbiam, ale tylko oglądać. Sama nie mam odwagi by się tak umalować.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Hmm...wszystkie gwiazdy zazwyczaj mają świetny makijaż.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Podkład.

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 
Tak, ale tylko na podwórko przed dom:-D

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu? 
Oj nie. Nie wyglądam dobrze bez makijażu.



 To już wszystko. Jeśli oczywiście macie ochotę, to zapraszam do zabawy:-)

10 komentarzy:

  1. o chętnie, super tag;) ciekawe odpowiedzi. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny ten Tag i chyba sama zrobię go u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chyba się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No, z wymiana tuszu co 3 miesiace, to sie zdziwilam. Ciekawe pytania, aczkolwiek szalu na MACa dalej nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę,że i ty nie miałaś problemu z trądzikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam w planach zrobić ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bawię się w taki, ale fajnie się ten czyta ;)

    OdpowiedzUsuń